Followers

Saturday, February 26, 2011

panas hati !

aku bengang betol lar dengan orang yang tatau na hormat orang laen ! agak2 lar weyh.. masuk bilik orang .. cube beradab sikit ! kau fikir kau tuh besar sangat ke ?? kau tuh pangkat junior aku je .. da lar maen masuk je bilik orang .. kau jangan fikir aku diam aku suke dengan cara kau ? ? aku malas je na bising2 mara kau .. nanti kau terase teros na report .. aku bukan na kau sembah2 aku pon .. just hormat sebagai tuan punye bilik je .. aku ta mintak banyak pon .. tuh pon susa ke ?? padahal dulu sekolah agame kan ?? mase kat sekolah kau ta belajar adab ke dik ?? makin lame makin annoying kan kau nie .. suare tabole na kuat lagi ke ?? macam sial lar kau nie ! haishh !

malas na bersopan-santun arinie sebab tengah mara -______________-

2 comments:

zue yg sgt comel..haha said...

huh ..atoy, saba atoy..ni mmg btol2 marah ni..hoho
eh eh ..tp serius mmg sial-gler-babi bile sum1 masok bilik kite dgn tak bg salam, tak ketuk tetibe je masok .. bangang giler..sngguh takde manners langsung ! huh ~~~ afk

saidatul syahirah bt mohd ya'acob said...

kan2 ?
rase cam na lempang2 je
babi pon sopan kowt dari die nie
haishh -,-"

Post a Comment