Followers

Saturday, July 9, 2011

kisah modul part 4 :')

korang boleh faham tak yang aku tengah penat gila babi !
*emosi tetibe*


heyy heyy. serious hari ni saya penat sangat ! okayy hari ni saya ada modul part 4. modul part 4 kat dalam hutan. hutan just kat belakang uitm je. eh kat tepi kot. eh entah lah. dah pening. HAHA. yang pasti hutan tuh kat dekat dengan blok kolej mutiara and baiduri yang kat sector b tuh. ingat kan hutan die sikit je. haaaa. bila dah jalan je ikut anak panah kat kertas warna kuning sebab group saya nombor genap. eh lupe nak bagitau group saya nombor 8.ok sambung balik cite. bila dah jalan je ikut anak panah tuh(copy balik ayat tadi), mak aihhh ! besar gila. eh i mean macam entah. dah tak tau nak describe camne. HAHA. siap ada kampung. then kitorang lalu kawasan kebun getah. eh kebun getah ke ladang getah ? ah abaikan :) terkejut gila kot sebab ada rumah orang. macam pelik camne dorang boleh hidup kat kawasan camtuh eh ? ooh ya lupe nak bagitau, aktiviti ni macam explorace. ada tujuh check point. tapi takde yang menang or kalah. hee.  okayy meyh meyh sambung balik cite. pastuh depan sikit ade kolam ikan. macam kolam untuk belaan ikan. eh macam sama ? ah stress ah buat ayat. -___- okayy sambung balik. hee. pastuh pastuh. jap. lupe plak. jap eh saya nak ingat balik. 





aaaaaaaaaaaaaa apehal boleh lupe ni ? -__- 









haaa dah ingat balik. pastuh kitorang jalan je ah nak pegi check point nak buat task yang dorang bagi, kitorang jumpe satu rumah ni kat tepi jalan je. mule2 ade atok keluar dari rumah, pastuh nenek plak tengok kat tingkap cakap nak pegi mana cu ? pastuh budak2 group saya cakap kitorang nak pegi jalan. HAHA. okayy okayy. then jalan je ah. malas nak cite sal check point, task ape yang dorang bagi. malas2. HAHA. okayy then jalan punye jalan, saya and the gang jumpe satu kebun getah ni. gila ah warna die. cantik gila ! macam dalam lukisan. serious cantik gila ! warna daun dia macam warna kelabu sikit. cantik gila tau tak ! okayy dah2. pastuh jalan turun bukit, naik bukit, turun lagi dan naik lagi. serious penat gila macam kaki nak tercabut, patah. sume ada. HAHA.pastuh jumpe makcik tengah menoreh getah. best gila ! first time tengok kot ! kat shah alam mana ada -__- excited gila tengok kot. okayy2. dah habis sal excited sume. after balik sume, pukul 2 sambung dengan ceramah plak. gila mengantuk. ceramah plak sal melayu pe entah. sal sejarah2 sume. masuk sume sal perlembagaan, lagi ape lagi eh sal pembentukan malaysia sume. masuk sal suruhanjaya reid. haa tengok keluar sume sal sejarah. HAHA. pastuh lecturer tunjuk video yang ade sorang budak cine ni nyanyi lagu negaraku sume. alaaa yang jadi kontroversi dulu tuh. saya rasa time saya form 5 camtuh ah keluar kat berite. ramai gila yang marah mase tuh. okayy tak payah nak bukak cite lama. and then last sekali lecturer tunjuk video alam barzakh. gila menakutkan ! saya tak tengok. pasang earphone. dengar lagu kuat2 sampai pekak telinge. HAHAHA. pastuh dah habis dah modul part 4 ! yeayyyyyyy ! serious saya sangat sangat sangat sangat penat plus mengantuk gila gila plus kaki rasa macam nak tercabut plus kaki rasa lenguh gila2 !

okayy nak bagitau lah kan saya tak balik minggu ni. sedih :( ada sorang kawan saya suke gila bila saya tak dapat balik rumah. ah mengada gila dia tuh ! HAHA.






okayy dah tuh je. tak panjang mana pun sebenarnya. baru nak bajet buat entry panjang2 sampai orang letih nak baca. HAHA. ok bai !

No comments:

Post a Comment