Followers

Friday, February 4, 2011

saya yang sangat rajin :D

assalamualaikum kawan2 :D pheww .. actually saya baru je abes cuci pinggan .. HAHAHAHAHA :D tunjuk rajin :P hoyy2 .. memang rajin okayy .. :) this week .. saya memang sangat rajin .. masak untuk lunch and dinner, basuh pinggan, angkat kaen and lipat kaen (itu da jadi rutin harian) :) and, and .. adek saya yang sorang tuh pon rajin jugak .. :) die tukang masak nasik, potong ayam(euww !) and siang ikan :) ohh .. papa saya pulak bahagian goreng2 :) mesti pelik kan why mama ta buat keje ? :) actually mama ta sehad and doctor suruh mama rest je .. tabole buat keje langsung .. so kitorang lar yang buat keje .. adek saya yang lagi sorang tuh duk maen game je .. haishh .. keje die just buang sampah .. :) okayy takesa lar :D ooh ye .. malas na panjang2 cite .. meyh2 tengok pic makanan yang saya, adek gugurl saya and papa saya masak :D


 saya masak lauk ini :) ayam tuh adek saya yang potong :)


 udang goreng pe tah :) papa yang buat :)


 ikan goreng :) papa jugak yang gorengkan :)


nasi tuh adek gugurl saya yang masak :) tuh je lauk kitorang .. HAHA .. ta mampu na masak banyak2 malam tadi :)

tuh lar hasilnye lauk untuk malam tadi :) ini pon sume idea adek saya iaitu saidatul syahrain :) *die yang sebok2 suruh post tentang kitorang masak2 nie and letak name die jugak .. HAHAHA :D okayy ain .. name ain da ade dalam blog kakyong :) saya pon ta sangke yang saya bole masak lagi .. HAHA .. last masak mase duk uma tunggu result spm and tunggu tawaran :) bila da masok U, jangan harap lar na masak .. HAHA .. malas ohh :) naseb skill memasak ta ilang lagi .. cehhcehh .. poyo gila :D oohh .. lupe .. credit to papa saya :) tade phone die, tade lar pictures tuh .. :) *ape kene mengene ? :P

okayy lar .. cukup sampai sini post saya .. malas na taip panjang2 :D daaa :D

No comments:

Post a Comment