Followers

Monday, January 31, 2011

oohh yeahh :)

hello kawan-kawan :) eyh, eyh .. why happy semacam nie ? haha :) okayy .. cuaca arinie kat shah alam better than yesterday :) benti jugak lar hujan :) tapi sejuk gila sekarang .. phewww .. haa .. actually, dinner tadi saya, adik perempuan saya and papa saya masak :) mama saya ta sehad and ta larat na bangun .. so, kitorang lar kena masak .. lauk dinner tadi ayam masak sos tiram, ikan goreng, sotong goreng and bendi rebus .. eyh .. budu pon ade okayy :) walaupun ayam masak sos tiram tuh ta macam mama masak .. tapi rase die sedap jugak lar .. haha .. *bangge2 :) saya memang ta reti masak lauk tuh .. adek saya pandai lar .. then papa yang guide kitorang kat dapur tadi .. pastuh bole pulak lauk kitorang masin .. hahaha .. da banyak kali letak air baru okayy .. then lauk tuh nampak cair gila .. adik lelaki saya pandang pelik je lauk tuh .. haha .. tapi serious ta nampak macam lauk ayam masak sos tiram .. :) pastuh saya and adik perempuan saya tambah black pepper bagi sedap sikit .. nahh .. rase lauk tuh best :) ohh yeahh .. berjaya gak buat ayam masak sos tiram tanpa mama yang guide :) so nampaknye skill memasak saya da makin okayy .. yeayyyy .. *sambil lompat2* arinie saya sangat rajin berada di dapur .. haha :D


okayy lar .. tuh je post untuk arinie .. :) daaaaaa :)

No comments:

Post a Comment