Followers

Wednesday, June 22, 2011

heyy heyy. :) saya nak bagitau saya balik minggu ni. hee :) ooh ya, tadi baru balik dari bandar segamat. eh tuh pon nak bagitau -_______- actually, saya just nak bagitau bila pergi bandar segamat tuh saya teringat dekat kampung mama saya yang kat perak tuh :D serious macam kampung gila. eh memang lah. -,-"  okayy kepada yang tak tahu segamat tuh kat mane, sila google okayy sebab ramai jugak ah tak tahu. ade yang kata segamat tuh dekat kl lah -______- belajar mane entah. haihhdorang ingat segambut tuh segamat, segamat tuh segambut. lame2 cakap segamat segambut boleh pening. -_________-




ah nak cite benda lain. boring cite segamat ni -__________-. ooh ya ! nanti saya akan ambil lesen. yeahh ! after dapat lesen baru boleh tengok kereta. yeayyy ! *excited* pastuh maybe saya duduk luar next sem. duduk dekat rumah sewa. macam orang dah besar tuh. beli barang dapur dengan kawan2. masak same2. :P okayy berangan -,-"






okayy okayy. update ni terpakse untuk ditangguhkan sebab nak siap2 pegi agm DBS -___- sumpah malas. ok bai ! adios !

4 comments:

Tiq Hashim said...

gembiranya awak nak balik shah alam. tak nak pon jumpa saya yang kesorangan ni hah, hehehehe :P

Saidatul Syahirah said...

HAHA
pastilah kite gembira awak :DD
tengok tuh kite senyum dengan penuh kegirangan !
eh dah macam kota keriangan *ape kene mngne -,-"
jom lah jumpe !
ikot kite pegi kenduri kawen :)
heeee :)

nysa cullen said...

Haha. Angah nnti ada masa kita jumpa nak nak ?

Saidatul Syahirah said...

boleh2 ! :D
harap2 ada mase untuk kite jumpe
ececeyh :)

Post a Comment