Followers

Friday, July 1, 2011

balik, balik dan balik lagi !

heyy heyy. nak tau tak yang sekarang ni saya dah ada kat rumah ! okayy excited gila. pheww. saya balik semalam (khamis, 30/june/2011) :) tau tak masa saya and kawan2 saya (piqa, mira and ifa) on the way nak pegi bus station, kitorang naik bus kuning (pengangkutan untuk students pegi bandar), dorang nampak babi kene langgar dengan lori. dorang je yang nampak, saya tak nampak sebab kusyuk tengok luar tingkap. then satu bus kecoh tengok babi golek2 kat atas jalan raya. actually, babi tuh nak melintas jalan, then macam mane ntah babi tuh kene langgar. dorang cakap kesian sebab badan die darah2. heh -___________- nasib saya tak tengok. ah abaikan :) okayy nak tahu tak yang semalam train lembap gila macam kura2 bergerak -______________- sampai dekat kl sentral tuh dalam pukul 10 malam lebih -______- gila betul -_________- then sampai shah alam dalam pukl 11 lebih camtuh. phewww -___-




nak cakap sekali lagi, saya dah ada kat rumah !


okayy nak cite tuh je. ok bai ! :D 

No comments:

Post a Comment