Followers

Sunday, July 3, 2011

kisah facebook

heyy heyy. tadi saya ada post status kat fb. saya rasa nak deactivate fb jap. then saya dah deactivate, tapi tak sampai bape minit terus active kan balik. saya terlupe yang ramai kawan2 lama saya contact just gune fb. plus nak tau pape activity PAC pun from group kat fb tuh. haihhh. so saya terus active kan balik. actually saya dah malas, dah muak, dah boring gila2 dengan fb. sebab fb dah makin jadi lembap gila plus suka buat hal. haihh -__________- tuh yang nak deactivate jap. tapi tak boleh plak. haihh. susah plak bila dah deactivate nanti. and nanti mesti kawan2 saya pun bising why nak deactivate fb, ade masalah ke, and macam2 lagi soalan dorang. phewwww -_________________________- so saya rasa saya memang malas gila nak on fb buat masa sekarang. ooh ya saya tahu takde sape pun yang baca blog saya ni. HAHA tapi nak bagitau jugak. if ada pape yang penting just message me okayy :) tak payah nak post kat group or nak post kat wall saya :) if on9 pun semata2 nak tengok kat group PAC ade pape yang terbaru or tak. itu saje.

ooh ya, saya dah kene balik segamat. serious malas gila nak balik. plus dengan mama saya still tak okayy lagi. kaki mama still tak hilang bengkak lagi. macam sedih je nak balik kali ni. eh bukan selalu sedih ke bila nak balik ? HAHA. okayy2. bag tak kemas lagi. shawl pun tak basuh lagi. haihh malas gila nak basuh gune tangan. -__________- eh tapi saya rajin okayy siap masak lagi tau. HAHA. 


dah tak larat nak update panjang-panjang. nak pegi basuh shawl, and nak tidur ! nyte nyte :)
ok bai ! adios ! :)

p/s:saya selalu lari dari topic bila mengarut kat sini :P

4 comments:

lalalaroka said...

awk memh pemalas -______________________-

Saidatul Syahirah said...

ahhh diam ah awak ! -___-

Shela Abd Rohman said...

mak tam tak sehat ke syira ?

Saidatul Syahirah said...

a'ah
kaki mama bengkak
tapi sekarang dah okayy sikit :)

Post a Comment