Followers

Wednesday, July 13, 2011

emosi lagi -,-"

heyy heyy :) okayy okayy. tak payah nak sengih sengih, nak senyum senyum. sekarang ni saya tengah sakit hati gila ! rasa nak marah orang je. eh asyik emosi je kan ? -,-" heh -__- straight face again. ah saya pun tak tau pehal saya asyik nak emosi je ni. emosi tengah tak stabil buat masa sekarang ni. serious sikit2 nak melenting. haihh. haaaaaa ni ade satu cerita dekat teratak. fyi, teratak tuh tempat makan kat bandar segamat. makanan die superb ! okayy jangan melalut cerita sal makanan. nanti saya lapar. walaupun dah start lapar -,-" okayy okayy. camni cerita dia. masa tuh kitorang dah nak habis makan dah. ni masa tengah tunggu abang gila tuh kira kan makanan kitorang. and then tetibe ade orang kat meja depan, meja dia cam jarak ada 2 meja camtuh tau. then masa tuh lagi ade 2 orang perempuan kampung ni pandang pandang and gelak gelak. tak tau ah dorang cakap ape kan. then masa kitorang nak blah ni, dorang boleh cakap, bye yuna. perangai macam babi ! tak payah nak yuna sangat. haihh. serious bengang gila. pastuh saya pandang dorang, dorang sebok sebok sorok kan muka. apehal, takut ? dah berani buat, tak payah nak sorok sorok. pastuh boleh cakap sekali lagi. haihh dasar budak kampung ! serious emosi gila time tuh ! dah ah tengah tengah panas camtuh. lagi nak buat orang panas hati ! haihhhhhhhhhhhhhhhhhhh -,-"








saya dah taknak jadi emosi emosi camni. dengan stress lagi -,-" ok nak bagitau tuh je. ok bai !

6 comments:

Anonymous said...

:)

saidatul syahirah bt mohd ya'acob said...

ni mesti amin abid kan kan ?
HAHA :D
pandai gune anonymous :P

<=haziecquee=> said...

besabrlh kerna ksbran tulh yg mmbwa kmengan...

saidatul syahirah bt mohd ya'acob said...

baiklah
sedang bersabar sekarang ni :)

Liyana Lynn said...

haha. tu bukan kampung. kesian org2 kampung lain yg baik. tu jakun namanya. :)

saidatul syahirah bt mohd ya'acob said...

orang kampung yang baik adalah orang desa
kan macam comel camtuh
heeee :D

Post a Comment