Followers

Thursday, July 14, 2011

i'm happy today ! :)

heyy heyy. harini saya happy gila sebab test MGT 300 saya dapat A. HAHA. okayy subject ni macam senang sikit. tapi seronok jugak ! sebab saya just study around 3 hours je untuk jawap test ni. gila cool kan ? after dapat tau result test, terus saya suruh mama call saya. hee. :) masa sekolah macam selalu jugak dapat A. tapi bila dah masuk U ni jarang kot -,-" essay dah lah dapat full mark. gila terkejut ! pelik plak macam mana boleh score kat essay -,-" padahal subjek membaca camni lah saya lemah gila. macam MGT 162 -,-" haaaaa happy gila. okayy dah habis. tak sia-sia saya emosi minggu ni. eh ada kena mengena ke ? okayy abaikan. serious happy gila ! target macam dapat lulus biase2 je. heeeeee :D okayy dah dah. jangan nak happy sangat. nanti test 2 dapat teruk plak. eh taknak ! saya dah penat nak merepek :P 








ok bai ! adios ! :)






p/s:saya tak tau kenapa dengan P1 saya ni ? menyampah sikit2 disconnect sendiri. dulu okayy je. bila dah ramai orang guna mula lah tuh buat hal -,-" amin gila sibuk nak menganjeng saya dengan panggilan yuna. haihhh -,-" haa lagi satu thanks syera gemuk ! iloveyou ! :D

No comments:

Post a Comment