Followers

Saturday, August 27, 2011

balikkkkkkkkk rumahhhhhhhh !

heyy heyy :) okayy harini saya balik rumah ! eh harini dah masuk hari baru kan ? so semalam ah saya balik. :) saya balik shah alam dengan zue and syam naik bus je :) ooh ya, before tuh saya keluar dari uitm dengan fiza, yana, reen, helwani, zue, syam, sya, aaaaaaaa lagi siapa eh -,-" okayy abaikan sebab lupa. saya terasa macam pergi rombongan. HAHA oooooh serious excited gila nak balik rumah ! :D bus kitorang pukul 9 pagi :) haaaaaaa ni ada gambar kitorang kat terminal. gedik nak ambil gambar padahal dah nak 2 tahun selalu pergi terminal tuh -,-"



ni macam saya tinggi sangat plak -,-"


ohh yeahhhhh ! lepastuh bus sampai, and saya dengan zue tidur. hee. syam pun tidur jugak. lepastuh berhenti kat r & r mana entah kena tukar bus. -,-" lepastuh driver tuh kerek gila marah2 ada sorang budak tuh. okayy biar je ah apek tua tuh. and dalam pukul 12 tuh saya dah sampai kat section 17, shah alam ! ooh yeahhhhhh :D



now dah tak sabar nak balik kampung :)



ok dah nak tidur. nak bangun pagi, nak pergi shopping ! :D


ok bai ! adios :)

No comments:

Post a Comment