Followers

Sunday, August 21, 2011

macam-macam cerita ada

heyy heyy :) korang semua nak tau tak, tadi dekat bazar takde makanan. sedih gila sebab takde makanan untuk berbuka tadi. so tadi saya makan coco crunch je. kesian kan ? *muka sedih*




okayy lupakan tentang berbuka semua tuh. tadi saya saje tengok blog2 orang ramai :) and and saya ada jumpa satu blog ni. nah blog dia ! ooh hoi menyampah gila tengok blog dia. dengan cursor tah pape. okayy serious menyemak -,-" dengan ayat yang dia guna dalam blog dia. HAHAHA. lawak gila macam budak kecil baru belajar bercakap. or sekarang kan popular dengan bahasa 'w' seperti sayew, dan sebagainya yang boleh buat orang hilang sabar baca ayat dia. HAHA. ni 1st time saya jumpa blog yang annoying gila. boleh stress baca blog dia lama2 -,-" actually, saya banyak lagi nak complain tentang blog ni. tapi baik korang tengok sendiri kot. 




cerita lain plak :) tak sabar rasanya nak balik raya. before raya je saya kena study untuk test subject MGT 300 or information technology for business. betul kot nama penuh subject tuh. orang semua sibuk dah fikir nak balik raya, sibuk kemas barang untuk raya, tapi saya sibuk study untuk test. haihhh. rasa macam loser gila sebab balik rumah lambat sedangkan orang dah ada kat rumah dengan family. ooh ya ini lah kehidupan di perantauan. walaupun saya dekat segamat je and rumah kat shah alam, tapi still jauh and jauh ah senang cerita. 




ooh ya, cousin saya dah makin okayy. and his daughter pun dah makin okayy sebab doctor dah buang tiub kat kepala dia. alhamdullillah :)




dah itu je nak cerita. dah tak tau nak cerita apa.




ok bai ! adios :)

No comments:

Post a Comment