Followers

Tuesday, September 13, 2011

tak tau nak letak tajuk apa

apa yang korang rasa kalau korang dah excited gila nak balik tetibe tak jadi ataupun di tangguhkan ? mesti rasa macam eh pehal plak ni tak boleh balik hari ni ? ni boleh buat gaduh ni. eh okayy over -_- eh sebelum tuh heyy heyy :) okayy sambung balik. macam tuh lah yang saya rasa bila tak boleh balik hari ni. esok plak kena balik. ni semua sebab ticket balik shah alam dah habis ! damn -_- lepastuh boleh terlupa plak bus pukul 4 ni kan. camne entah boleh terlupa plak. serious rasa macam nak pukul je siapa2 sebab tak dapat balik hari ni. AHAHHA. okaaaaaaaaaaayyyyyyyyy guysssss. malas nak fikir. esok saya balik jugak ! 


okayy sekarang assignment dah siap. so bila kat bilik macam bosan asyik nak online je. nak tengok lappy pun dah bosan gilaaaa. 



okayy cerita lain lagi. korang tau tak tadi saya dengan kawan2 saya, melti, intan and mira pergi bandar. saya dengan melti konon2 macam teman dorang ni nak balik kan. sorang balik kl sorang lagi balik seremban. so tadi sempat lah jugak melti karaoke macam2 lagu. hee. lepastuh dah masing2 dah naik bus, saya dengan melti nak balik uitm. tapi, bus kuning plak takde. kitorang tunggu lama kot. dah lama sangat tunggu, terpaksa ah naik taxi yang mahal tuh -_- kalau nak kira cost pergi balik uitm-bandar-uitm, rasanya macam boleh isi minyak kereta and boleh pergi dari shah alam sampai kl. err macam tipu je. ok abaikan. esok nak balik ni harap2 ah ada bus kuning tuh -_-


okayy macam dah banyak je merepek. HAHA. tetibe selsema. so nak tidur ! adios ! ok bai !


*bus kuning=pengangkutan awam bagi budak2 uitm segamat :)

p/s: i love you ! ;)

2 comments:

kura said...

bukan main highligt bus kuning tu ye haha

Saidatul Syahirah said...

HAHAHAHA
sebab topic utama adalah bus kuning :)

Post a Comment