Followers

Sunday, November 6, 2011

tiada tajuk bagi entry ini

hello gang ! harini takde mood nak update panjang2 sebab baru baca kat blog kawan yang family kawan sekolah saya dulu accident :( arwah ayah, kakak and adik dia yang bongsu meninggal dunia kat tempat kejadian :'( okayy rasa nak nangis balik. arwah ayah dia kawan baik dengan ayah saya dari muda dulu. and kawan saya tuh pernah jadi classmate saya dari form 2 sampai form 3. and arwah kak zati tuh senior saya masa sekolah dulu. :(


for shiedan. aku tau kau kuat. harap kau tabah. kitorang sentiasa ada dengan kau kayy. anything kau boleh bagitau dengan kitorang if kau perlukan pertolongan. al-fatihah.



berita selanjutnya di sini


sedekahkan al-fatihah bagi roh2 mereka. semoga roh mereka dicucuri rahmat. amin.

2 comments:

Post a Comment